5.10.06

VINYETA XV - LES ESTÀTUES HUMANES DE LES RAMBLES


Resulta que l'Ajuntament de Barcelona, amb tota la seva bona intenció de renovar les Rambles, vol controlar la qualitat de les estàtues humanes que dia a dia aguanten la soleiada i ens entretenen els turistes.
Els ocellaires sembla que aniran fora.
Les rajoles les canvien.
Més enllà d'entrar en si és ètic o encertat controlar la qualitat ( d'alguns n'és força dubtosa ) , em pregunto si acabaran treient també els avis que seuen en aquelles cadires de la Rambla de Canaletes i que cada dilluns comenten el partit del Barça.
Qui seran els experts? Seran escultors? Quins criteris es seguiran? Estètics, empàtics, econòmics?
Caldrà ser parent d'un polític per fer d'estàtua humana?
Sempre m'he plantejat que algun dia, si estic sense diners, acabaré a les Rambles fent caricatures.
Si també fan criba en aquest sector, m'agradaria saber quina titulació em demanaran...
Una abraçada

1 comentario:

la tomaquera dijo...

No poden canviar les Rambles... caldria canviar totes les guies turístiques!
Com per exemple aquella que diu (en anglès) que "a les Rambles els catalans parlen de futbol i a la Plaça Reial de toros" (sic)

Y yo sin enterarme...