16.11.06

VINYETA XIX - EL TNC FA 10 ANYS


Doncs sí, ja n'han fet 10, i sembla que fos ahir quan vaig veure Àngels a Amèrica i vaig anar a una jornada de portes obertes per la immens monstre de les columnes. També vaig tenir l'honor d'actuar-hi en el marc d'una marató de contes solidària. En aquells temps, però hi havia un xaval que començava, de nom Josep Maria, que va pillar un rebot important, perquè no li donaven tot el que volia. Admiro la fantàstica gestualitat d'aquest actor, he vist alguns dels seus muntatges -alguns millor dirigits, d'altres pitjor-, però encara em ressona incisivament la veu de nas del Cyrano i molt m'imagino que encara ressona per la sala gran, tot i la mala acústica. De fet, el rebote va ser tan gran que va crear un cisma d'estat i se'n va anar a Madrid.
I de d'allí segur que fa budú i tot tipus de conjurs perquè Reixacs, Belbels i d'altres abandonin el castell a mida gegant que li va fer en Bofill.
Malgrat tot, felicitats!
Petonassus!
Martí

1 comentario:

LALO PLATA dijo...

Ja fa deu anys que em dic a mí mateix, hostia haig d'anar a veure el nacional?
Jo, pues sí que pasa el temps.

;) Bona la vinyeta!!