5.9.06

LA NOVA VINYETA - COMENÇA LA TEMPORADA 2006-07


Bé, family...Comença la temporada 2006-07 a peudepagna.net. Comencem amb una notícia feliç per al món de l'art, finalment han trobat els quadres robats de Munch. De vegades em pregunto si això de les desaparicions no és una altra forma de publicitat.
Em gasto els diners en canviar els sistemes de seguretat i després ho financio amb els diners guanyats quan "la madonna" i "el crit" es tornin a exposar.
Estic pensant a robar algun dels meus dibuixos i fer-lo desaparèixer un temps.
Petonassus
Martí

3 comentarios:

Izan dijo...

Bones les vinyetes. Alguna molt bona, veig, però que amb la primera vas anar amb molta cura eh¡ jejeje.
Felicitas per aquest toc d'humor.
Et passo el link d'una que em va encantar. La resolució es dolenteta,
http://photos1.blogger.com/blogger/169/1538/1600/conya%20colons.jpg

la tomaquera dijo...

Benvingut al mundillo bloguil!

De tota manera -i per començar a polemitzar- no crec que "El crit" de l'Edward Munch necessiti gaire publicitat.

Petons

El cambrer

Manils dijo...

Benvingut a la blogsfera Martinenc!

;)